Net als vorig jaar heeft Rick weer een fantastisch jaarverslag in elkaar gezet met alle hoogtepunten van ons afgelopen kalenderjaar. In dit jaarverslag vertellen de verschillende groepen en commissies iets over hun meest opvallende en leuke activiteiten van het afgelopen kalederjaar. Natuurlijk komt ons jubileum feestweekend uitgebreid aan bod! Het jaarverslag is te downloaden via de onderstaande downloadlink.

Rick, nogmaals bedankt voor alle moeite namens de vereniging!

Files:
(4 votes)
Date 26-02-2018
Language  Dutch
File Size 4.05 MB
Download 261

Ons laatste nieuws

Sjors sportief met klimtoren en kabelbaan!

Afgelopen zaterdag hebben we een leuke dag gehad. Het was heerlijk weer en er was vanalles te doen.
Dit activiteiten van dit jaar waren  klimmen, een bezemstelen race en watertrefbal.

Jaarverslag 2017

Sint Patrick viert 70 jarig jubileum!

Seizoen 2017-2018 zal in het teken staan van ons 70 jarig jubileum! Hiervoor zijn we op zoek naar verhalen, teksten, verslagen, spullen, uniformen etcetera om ons jubileum vorm te geven!

Rabobank Clubkas campagne

Vorig jaar hebben we bij de Rabobank Clubkas campagne een mooi bedrag opgehaald wat we hebben kunnen besteden aan onze kabelbaan welke we bijna kunnen gaan gebruiken! Net als vorig jaar willen we ook dit jaar weer mee doen om zo veel mogelijk geld op te halen voor een goed doel! We willen de opbrengst dit jaar gaan gebruiken om een nieuwe informatie stand te gaan realiseren!

Flessenactie 2017

Afgelopen 7 januari hebben de leden van Scouting Sint Patrick zich ingezet voor een zeer succesvolle flessenactie. Bij deze flessenactie zijn de kinderen langs de deuren gegaan in Sint Anthonis, Wanroij, Ledeacker en Oploo om daar lege flessen op te halen!

Jota/Joti
19 okt 2018